پنجشنبه ۱۵ شهریور ۱۴۰۳ |۱ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 5, 2024
دیدار چهره به چهره مدیرکل بنیاد مازندران

حوزه/ مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران در ادامه برنامه ملاقات با جامعه ایثارگری استان به صورت چهره به چهره با بیش از ۶۰ تن از خانواده‌های معزز شهدا، جانبازان و آزادگان دیدار کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، سعید کهن سال مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران در ادامه برنامه ملاقات با جامعه ایثارگری استان در محل کار خود به صورت چهره به چهره با بیش از ۶۰ تن از خانواده‌های معزز شهدا، جانبازان و آزادگان دیدار کرد.

سعید کهن سال در این ملاقات عمومی، عمده مشکلات جامعه ایثارگری در بخش‌های اشتغال، مسکن، کمیسیون پزشکی، تسهیلات بانکی، حقوقی و بیمه‌ای را بررسی و رسیدگی کرد.

وی در پایان این ملاقات‌های عمومی با جامعه هدف استان، اظهار داشت: نگاه ما در رابطه با ارائه خدمت به جامعه ایثارگری، تسهیل‌گری با رویکرد رضایتمندی است، گستره خدمت به خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران باید به‌صورت فراگیر در جامعه نهادینه شود، روحیه خدمت به جامعه ایثارگری به یک ایثار اجتماعی تبدیل شود.

گفتنی است، در این ملاقات عمومی معاونین توسعه، منابع و برنامه‌ریزی، مددکاری و مشارکت‌های مردمی بنیاد مازندران نیز حضور داشتند.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha